Последние новости

ՀԿԵ-ն ԱՆՑԿԱՑՐԵՑ "ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅԱՆ ՕՐ" ԱԿՑԻԱՆ

"Հարավկովկասյան երկաթուղի " ընկերությունն ապրիլի 27-ին անցկացրել է "Անվտանգության օր" ամենամյա ակցիան: Ակցիայի նպատակն է վարորդների եւ հասարակության ուշադրությունը հրավիրել երկաթուղային գծանցներում երթեւեկության անվտանգության հարցերին:

 ՏԵՂԱԿԱՆ ԻՆՔՆԱԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՄԱՐՄԻՆՆԵՐԻ և ԻՐԱՎԱՊԱՀ ՄԱՐՄԻՆՆԵՐԻ ՀԵՏ համատեղ կազմակերպված ակցիայի շրջանակներում վարորդներին տրվել են երկաթուղու գծանցներով անվտանգ անցնելու կանոնների վերաբերյալ տեղեկատվական բուկլետներ: Ակցիան իրականացվել է երկաթուղու ողջ ենթակառուցվածքում՝ ամենաինտենսիվ երթևեկությամբ անցումներում։

"ՀԿԵ" ՓԲԸ – ի ենթակառուցվածքներում գործում է 103 անցում երկաթուղային ճանապարհներով, որոնցից 37 – ը կարգավորվող են (այսինքն ՝ գծանցներում կազմակերպվում է շուրջօրյա հերթապահություն կամ գծանցներ, որոնք համալրված են ազդանշանային միջոցներով) և 73-ը չկարգավորվող:

2021 թվականին երկաթուղում գրանցվել է 20 ճանապարհատրանսպորտային պատահար։

Բոլոր դեպքերում երթևեկության անվտանգության խախտումները տեղի են ունեցել երկաթուղային գծերը հատելու կանոնների խախտում թույլ տված վարորդների պատճառով։ Նշենք, որ երկաթուղային անցումներում վթարների քանակով Հայաստանը հեռու է ԱՊՀ երկրների շարքում լավագույն դիրքերից։

Անցած 15 տարիների ընթացքում "ՀԿԵ" ՓԲԸ-ում զգալիորեն աճել են երթևեկության ինտենսիվությունը, գնացքի արագությունը և քաշը: Ներկայումս ուղեւորատար գնացքների արագությունը մերձքաղաքային հաղորդակցությունում կազմում է 100 կմ / ժ, իսկ բեռնատար գնացքները լինում են մինչեւ 4500 տոննա քաշով: Նման չափանիշներով գնացքների արգելակման ուղին գերազանցում է 500 մետրը, իսկ դա նշանակում է, որ երկաթուղային ենթակառուցվածքի հատման ժամանակ ճանապարհային երթեւեկության կանոնների խախտումները լրջագույն սպառնալիքներ են պարունակում, որոնք անխուսափելիորեն կհանգեցնեն ամենածանր հետեւանքների:

"ՃՏՊ-ների կանխարգելման ուղղությամբ ՀԿԵ-ի համակարգված աշխատանքը հանգեցնում է որոշակի բարելավումների ։ Տեղական ինքնակառավարման մարմինների կողմից բարձրացել է անցակետերում անվտանգության ապահովման հարցերի նկատմամբ ուշադրությունը և այդ հարցերում փոխգործակցությունը ՀԿԵ-ի հետ:

 ՀՀ ճանապարհային ոստիկանությունը օպերատիվ արձագանքում է ճանապարհային երթեւեկության կանոնների խախտման յուրաքանչյուր դեպքի։ Սակայն պետք է փաստել, որ երթեւեկության անվտանգության ամենավտանգավոր հանգամանքի՝ ապօրինի հատումների վերացման հարցում էական բարելավումներ չկան։ Առանձին քաղաքացիներ ՀՀ օրենսդրության խախտմամբ ինքնակամ հատում են իրականացնում ՝ "պարզեցնելով" իրենց տեղաշարժը։ ՀԿԵ-ն հսկայական ծախսեր է կատարում այդ հատումների պարբերական ապամոնտաժման համար ՝ հաճախ բախվելով անհասկացողության, իսկ առանձին դեպքերում նաև ՝ ոչ օրինապահ քաղաքացիների ագրեսիայի հետ ։ " Անվտանգության օր" ակցիան ուղղված է բնակչության լայն շերտերի ուշադրությունը գրավելու շարժման անվտանգության ապահովմանը եւ, իհարկե, Հայաստանի քաղաքացիների անձնական անվտանգության ապահովմանը", – նշում է ՀԿԵ-ի գնացքների երթեւեկության անվտանգության գլխավոր վերստուգող Սերգեյ Հարությունյանը:

Եվ այնուամենայնիվ, մեր համաքաղաքացիներից ոմանք չեն մտածում ճանապարհային կանոններից շեղվելու կամ անփութության, անուշադրության պատճառով ճանապարհային իրավիճակի գնահատման սխալների հետեւանքների մասին եւ շարունակում են անզգուշորեն վերաբերվել երկաթուղային ճանապարհի կանոնների պահպանմանը: Նման անզգուշության գինը մարդու կյանքն ու առողջությունն է։

ПОСЛЕДНИЕ ОТ АВТОРА

  • КОМУ ВЫГОДНО, ЧТОБЫ В РОССИЙСКОМ СМИ ПЕРЕВИРАЛИ ИСТОРИЮ?
    2025-07-02 10:13

    На днях Regnum.ru опубликовал статью Петра Акопова "Азербайджан зря обиделся на Мединского за Карабах". В ней, в частности, говорится: "Карабах развалил большую Россию - СССР, и мы больше не позволим создавать новые "карабахи", тем более на исторических русских землях". Что это? Разве "маститый" автор не знает, что Карабах не мог сделать этого?! Ведь опубликованы десятки книг, в которых документально указаны личности, организации и страны, приведшие к развалу СССР. Приведем лишь названия книг одного автора - Александра Шевякина: "Разгром советской державы"; "Загадка гибели СССР"; "Кто готовил развал СССР"; "8 ступеней к разгрому советской державы"; "Заказное убийство СССР - подлинная история катастрофы"; "Как убили СССР". В этих книгах нет ни одной строки, где Карабах (Арцах) воспринимался бы как причина развала СССР. Любой автор, затрагивающий тему Арцаха, обязан знать подлинную историю этого армянского края и об истинных причинах теперешнего его состояния.

  • Армен ОВАСАПЯН: ПОД ЗНАКОМ ПОСТОЯННОГО ОЖИДАНИЯ КОНТРРЕВОЛЮЦИИ
    2025-07-02 10:08

    Источником стабильности николовского режима являются не общественное доверие и согласие, а неопределенность и тотальный хаос, написал на своей странице в ФБ член Совета РПА Армен Овасапян. Публикацию полностью приводим ниже.

  • "АРЦАХСКИЙ ТИГРАНАКЕРТ" ПРЕДСТАНЕТ ПЕРЕД РУССКОЯЗЫЧНЫМ ЧИТАТЕЛЕМ
    2025-07-01 09:39

    Ещё в мае председатель Общественной организации ДИАЛОГ Юрий Навоян и заведующий кафедрой культурологии, руководитель независимой академической платформы Monument Watch профессор Гамлет Петросян подписали соглашение о сотрудничестве, объединив усилия для мониторинга и научного описания состояния культурного наследия Арцаха. Взаимодействие партнёров привело к другому тематическому сотрудничеству: подписанное между Юрием Навояном и Гамлетом Петросяном новое соглашение относится к изданию исследований материалов раскопок арцахского Тигранакерта на русском языке.

  • ГЕНРИХ ДАНИЕЛЯН: ПОДДЕРЖКА РОССИИ - ЭТО ПРОЯВЛЕНИЕ СТРАТЕГИЧЕСКОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТИ
    2025-07-01 09:14

    Прослеживается чёткая стратегия – дестабилизировать Россию как регионального гаранта стабильности и расчистить путь для геополитических амбиций третьих сил, прежде всего Турции и Азербайджана, написал в своем ТГ-канале руководитель молодежного крыла РПА Генрих Даниелян.

ПОСЛЕДНЕЕ ПО ТЕМЕ