Թե՛ մեքենաների, թե՛ վարորդների դեֆիցիտ կա. Էկոնոմիկայի նախարարությունը լուծումների մասին լռում է
Լարսի թողունակության կրճատման հետևանքով Վրաստանի տարածքում առաջացած կուտակումները որքան ձգձգվում են, այնքան բեռնափոխադրող ընկերությունների խնդիրներն ավելանում են։ Բեռնատարների՝ շաբաթներով ճանապարհին կանգնած մնալու հետևանքով ոչ միայն ջերմոցային ապրանքներն ու պիտանելիության կարճ ժամկետով մթերքն է փչանում, այլև վարորդներն են հրաժարվում երթուղի դուրս գալ։
«Ներկա դրությամբ միայն մեր ընկերության 8 մեքենա Վրաստանում հերթի մեջ կանգնած է։ Մեքենա ունենք, որ այսօր 26-րդ օրն է՝ կանգնած է։ Այս իրավիճակը շղթայական խնդիրներ է առաջացրել բեռնափոխադրողներիս մոտ. Հիմա և՛ մեքենաների դեֆիցիտ կա, և՛ վարորդների։ Այս ամենից ամենաշատը տուժում են վարորդները։ Չգիտես որտեղ հերթի մեջ ամսով մնում են՝ կենսական տարրական պայմաններից զուրկ։
Դրա համար էլ վարորդներ ունենք, որ հրաժարվում են երթուղի դուրս գալ։ Մեր գործընկերներից մեկի բեռնատարների մի մասը՝ 6-7 մեքենա, կանգնած է. վարորդ չկա, որ բարձեն, բեռներն ուղարկեն։ Վարորդներն ասում են՝ այսպես չենք քշելու, ավելի լավ է էստեղ տաքսի քշենք, քան ամիսներով մնանք ճանապարհներին»,-«Փաստինֆո»-ի հետ զրույցում ասաց «Վիար Գրուպ» ՍՊԸ տնօրեն Վիտալի Սահակյանը։
Բեռնափոխադրող ընկերության ղեկավարը նշում է՝ պատկան մարմինները՝ մասնավորապես Էկոնոմիկայի նախարարությունը, միայն խնդրի պատճառն է մատնանշում, իսկ լուծման տարբերակների մասին՝ ոչ մի խոսք։
«Նախարարությունը միայն ասում է, թե ինչից է խնդիրն առաջացել, բա հետո՞։ Մենք էլ գիտենք պատճառը, բայց մեզ լուծումն է պետք, իսկ լուծման ոչ մի տարբերակ չեն առաջարկում։ Ունենք ապրանքներ, որոնք թեկուզ սառնարաններում են, բայց, ասենք, 20 օրից ավել չեն դիմանում։ Արդյունքում տուժում են ջերմոցային տնտեսությունների տերերը, մենք՝ բեռնափոխադրողներս, քանի որ թե՛ վարորդների համար ենք նախատեսածից շատ ծախսում, թե՛ մեքենաների դիզվառելիքի։ Օրինակ՝ մեկ մեքենան օրական 50-60 լիտր վառելիք է ծախսում՝ հերթի մեջ կանգնած»,-ասում է բեռափոխադրող ընկերության ղեկավարը։
Սահակյանը նաև պատվիրատուների հետ հնարավոր խնդիրների համար է մտահոգ։ Ասում է՝ եթե որոշ պատվիրատուներ ըմբռնումով են մոտենում և հասկանում, որ զուտ ֆորս-մաժորն է պատվերների ուշացման պատճառը, ապա կան պատվիրատուներ էլ, որոնց ոչ մի արդարացում չի հետաքրքրում.
«Եթե մարդիկ տենդեր են շահել, բայց ապրանքն ուշանում է, արդեն ինչքան էլ ուզում ես արդարացիր, որ քո մեղքով չի ուշանում։ Ասում է՝ պետությունն ինձ տուգանում է, ես էլ քեզ պիտի տուգանեմ»։
Մյուս խնդիրը, որին ստեղծված իրավիճակում բախվում են բեռնափոխադրող բոլոր այն ընկերությունները, որոնք չունեն սեփական բեռնատարները, այլ վարձակալել են, վճարի մարումն է։
«Եթե բեռնափոխադրում չեմ արել մեկ ամիս, մեքենաները կանգնած են ճանապարհին, բայց ամսավճարը տալու օրն է, ապա որտեղի՞ց, ինչպե՞ս պիտի վճարեմ...Դա ևս լուրջ խնդիր է»,-նշում է Սահակյանը։
ПОСЛЕДНИЕ ОТ АВТОРА
-
2025-07-11 14:38
Комиссия по защите прав адвокатов обратилась к председателю Антикоррупционного комитета Армении Артуру Наапетяну с требованием инициировать уголовное производство в связи с воспрепятствованием встреч адвокатов с задержанными члена АРФ "Дашнакцутюн", обвиняемыми в "подготовке теракта", и привлечь к ответственности виновных должностных лиц.
-
2025-07-11 14:38
Правительство Армении и Европейский инвестиционный банк (ЕИБ) заключили соглашение о предоставлении льготного кредита на сумму 50 миллионов евро. Эти средства направлены на реализацию программы «Устойчивый Сюник», призванной укрепить социальную и промышленную инфраструктуру в южных районах страны, в особенности в пострадавших от военных конфликтов и вынужденных переселений общинах.
-
2025-07-11 14:36
В рамках уголовного производства, инициированного по фактам организации массовых беспорядков в административных зданиях Правительства, Национального Собрания и других местах 10 ноября 2020 года, участия в них, публичных призывов к насильственному свержению конституционного строя, установлены личности еще 7 человек, участвовавших в массовых беспорядках.
-
2025-07-11 14:34
В Кремле ждут анонсированного президентом США Дональдом Трампом "важного заявления", которое он пообещал сделать в понедельник, чтобы понять, что он имел в виду, заявил пресс-секретарь президента РФ Дмитрий Песков.