Կոսաչև. «Հիշողության գնացքին» կմասնակցեն երեխաներ Հայաստանից, Ղազախստանից, Ղրղզստանից
Հայաստանից, Ղազախստանից և Ղրղզստանից 20-ական աշակերտ հրավիրվել են` մասնակցելու 2023 թվականի «Հիշողության գնացք» կրթամշակութային նախագծին։ Տեղեկությունը հայտնել է ՌԴ Դաշնության խորհրդի փոխխոսնակ Կոնստանտին Կոսաչևը:
Դաշնության խորհրդի կայքի համաձայն՝ Կոսաչևը նշել է, որ երկրորդ «Հիշողության գնացքի» գործարկման նախապատրաստությունները նախապես են սկսվում:
«Այն կանցկացվի Միութենական պետության հովանու ներքո։ 2023 թվականին, բացի 90 ռուս և 55 բելառուս դպրոցականներից, նախագծին հրավիրվում են 20-ական երեխա Հայաստանից, Ղազախստանից և Ղրղզստանից։ Ուստի կազմակերպիչների պատասխանատվությունը մեծանում է», - ասել է Կոսաչևը նախագծի նախապատրաստման կազմակերպչական կոմիտեի նիստում։
«Հիշողության գնացքը» ռազմահայրենասիրական նախագիծ է, որը ռուս սենատորները սկսել են բելառուս գործընկերների և Ռուսական երկաթուղիների հետ։ Ակցիայի շրջանակում 2022 թվականին Ռուսաստանի և Բելառուսի բոլոր շրջաններից 200 ավագ դպրոցի աշակերտներ այցելել են 15 քաղաք, որոնց պատմությունը կապված է Հայրենական մեծ պատերազմի իրադարձությունների հետ։
Sputnik Արմենիա
ПОСЛЕДНИЕ ОТ АВТОРА
-
2025-06-16 10:53
Корпус стражей исламской революции (КСИР, элитные подразделения ВС) Ирана в ходе новой волны ракетных ударов по территории Израиля, используя новые методы, вынудил израильские средства ПВО атаковать друг друга. Об этом сообщает Tasnim со ссылкой на заявление КСИР.
-
2025-06-16 10:49
Соединенные Штаты позволили Израилю напасть на Иран. Об этом, как передает ТАСС, президент ИРИ Масуд Пезешкиан заявил, выступая перед парламентом.
-
2025-06-16 10:47
Мастерская израильской разведки «Моссад» по сборке дронов-камикадзе и самодельных бомб обнаружена в городе Рей в пригороде иранской столицы, дроны и оборудование для их производства конфискованы, заявил командующий силами правопорядка города полковник Хосейн Мафи.
-
2025-06-16 10:44
Народ Ирана должен отложить в сторону разногласия и выступить единым фронтом против израильской агрессии. С таким призывом выступил президент исламской республики Масуд Пезешкиан.