ԳՆԱՑՔԻ ՊՈՏԵՆՑՅԱԼ ԱՂԵՏԻ ԳԻՆԸ ԿԱԶՄԵՑ 10 ՀԱԶԱՐ ԴՐԱՄ
Օրերս չեխովյան տրագիկոմեդիա ծավալվեց Արմավիրի մարզում՝ հայտնի գրողի «Չարագործը» պատմվածքի գլխավոր հերոսի օրինակով անհայտ անձինք բառիս բուն իմաստով ապամոնտաժել են երկաթուղային գծի վերին կառույցը։ Մարտի 13-ից 14-ը ընկած ժամանակահատվածում Դալարիկ-Արաքս վազուրդի երկաթուղագծից ապամոնտաժվել և կողոպտվել էր 12 մետաղական տակդիր և 300 մեծամեխ, որոնցով ռելսերը ամրակցվում են կոճղերին։
ԸՆԴ ՈՐՈՒՄ, ԴԵՊՔԸ ՏԵՂԻ Է ՈՒՆԵՑԵԼ ՈՉ ԹԵ պասիվ գործող գծերի վրա, այլ հիմնական, ակտիվ երթևեկելի գծային գոտում, որտեղ արագընթաց բեռնատար և ուղևորատար գնացքների շարժի ինտենսիվությունը բարձր է։ Արարքի լկտիությունը կամ ակամա անհեթեթությունը տեղի է տալիս ենթադրել, որ այն նպատակաուղված դիվերսիա է երկաթուղու նկատմամբ, քանի որ գողոնը էական նյութական արժեք չի ներկայացնում՝ գունավոր մետաղից չէ և տնային տնտեսության մեջ հետաքրքրություն չի ներկայացնում։ Սակայն երկաթուղագծերի նման թուլացումը, կարող էր բերել շատ ծանր հետևանքների, ընդհուպ մինչև գնացքների գծաընկման, իսկ հաշվի առնելով գնացքների զգալի քաշը և մեծ արագությունը, վթարը կառաջացներ Հայաստան տեղափոխող բեռների կորուստ և կբերեր մարդկային բազմաթիվ զոհերի։
Տարօրինակն այն է, որ չարագործը չի գիտակցել իր արարքի հետևանքների լրջությունը, և միայն կատարվածի ժամանակին հայտնաբերումը կանխեց Հայաստանի ու նրա երկաթուղու հայտնվելը համաշխարհային լրատվամիջոցների առաջին էջերին՝ երկաթուղային վթարի սարսափազդու լուսանկարներով։
«Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերության Անվտանգության ծառայության և ՀՀ Ոստիկանության աշխատակիցների համատեղ ջանքերով հանցագործությունը բացահայտվել է թարմ հետքերով։
Գույքը վնասելու կասկածանքով բերման է ենթարկվել Արմավիր գյուղի բնակիչ Գ․Գ.-ն, 1972 թվականի ծնված, ով խոստովանել է, որ գողոնը հանձնել է Արմավիր քաղաքի գունավոր մետաղի ընդունման կետերից մեկում, ինչի համար ստացել է 10 հազար դրամ։
Այսպիսով պարզվեց, որ չեխովյան հերոսի պես քաղաքացին չի գիտակցել իր արարքի հնարավոր ծանր հետևանքները։
Մի կողմից կատարվածի ֆինանսական բաղադրիչը այնքան էլ տպավորիչ չէ, սակայն կողոպուտի արդյունքը կարող էր բերել ծանր հետևանքների։
Հուսով ենք, որ իրավապահ մարմինները հանցագործությանը կտան համարժեք գնահատական, ինչը ուղված կլինի ապագայում նմանօրինակ «զավեշտալի» հանցագործությունների կանխարգելմանը։
«Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերությունը կոչ է անում նաև մետաղի ընդունման կետերի աշխատակիցներին՝ զերծ մնալ երկաթուղու ենթակառուցվացքի մետաղական մասերի ձեռք բերումից։
ПОСЛЕДНИЕ ОТ АВТОРА
-
2025-06-27 19:01
Общественный деятель Вазген Сагателян пишет на своей странице в Фейсбук:
-
2025-06-27 15:31
Согласно эксклюзивным сведениям портала MediaHub, посланные в Эчмиадзин с целью задержать Микаэла Аджапахяна представители СНБ и различных подразделений полиции отказались применить силу, чтобы подвергнуть архиепископа приводу, а также отказались от применения силы в отношении собравшихся тысяч граждан и священнослужителей.
-
2025-06-26 17:19
Компания «Южно-Кавказская железная дорога» совместно с чешским туристическим оператором Gepard Express предоставляют новую для Армении услугу туристического поезда. Первый поезд отправится в 9-дневный рейс 28 июня и будет курсировать по Армении и Грузии.
-
2025-06-26 09:35
«Джавахкская диаспора России» выступила с заявлением, в котором говорится:
ПОСЛЕДНЕЕ ПО ТЕМЕ
-
2025-06-26 17:20
«Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ-ն՝ համագործակցելով չեխական զբոսաշրջային օպերատոր Gepard Express-ի հետ, գործարկում է Հայաստանի համար նոր ծառայություն՝ զբոսաշրջային գնացք: Ծրագիրն իր տեսակի մեջ առաջինն է երկրում և նպատակ ունի զարգացնել երկաթուղային զբոսաշրջությունը տարածաշրջանում։
-
2025-06-14 15:58
2025 թվականի հունիսի 14-ին «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերությունը գործարկել է ամառային սեզոնի առաջին միջազգային ուղևորատար գնացքը Երևան-Բաթումի-Երևան երթուղով։ Սևծովյան հանգստավայրեր ուղևորված առաջին գնացքով մեկնել է շուրջ 150 ուղևոր։
-
2025-06-11 10:15
Հունիսի 13-ից մեկնարկում է «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերության մերձքաղաքային Երևան-Սևան-Շորժա-Երևան էլեկտրագնացքի աշխատանքը։ Այն իրականացվելու է ուրբաթ, շաբաթ և կիրակի օրերին։
-
2025-05-26 08:49
2025 թվականի մայիսի 25-ին՝ ժամը 14:35-ին, Էջմիածին–Մասիս երկաթուղային հատվածում տեղի է ունեցել դժբախտ պատահար մահվան ելքով։ Գյումրի–Երևան երթուղով ընթացող էլեկտրագնացքի մեքենավարական անձնակազմը, շարժվելով սահմանված արագությամբ, նկատել է երկաթուղային գծերի վրա կանգնած անձի, որը գտնվել է գնացքից մոտ 130 մետր հեռավորության վրա՝ մեջքով դեպի գնացքը։ Մեքենավարը անմիջապես կիրառել է ձայնային ազդանշաններ և արտակարգ արգելակում, սակայն բախումը կանխել չի հաջողվել։ Երիտասարդ տղան մահացել է ստացած ծանր վնասվածքներից։