ՀԿԵ-Ն ԳԾԱՆՑՆԵՐԸ ՀԱԳԵՑՆՈՒՄ Է ՌԵՏԻՆԱԿՈՐԴԱՅԻՆ ՊԱՏՎԱԾՔՈՎ
«Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերությունն ավարտել է Մասիս-Արտաշատ հատվածի գծանցի հիմնանորոգումը ՝ գծի վերին կառուցվածքի և ռետինակորդային պատվածքի վերատեղադրմամբ։ Գծանցների հիմնանորոգումը նպաստում է երկաթուղային գծանցներով ավտոտրանսպորտի հատման ժամանակ անվտանգության բարձրացմանը, իսկ ռետինակորդային պատվածքը մեծացնում է գծանցի հարմարավետությունը ավտոսիրողների և ուղևորների համար։
Ընկերությունը հույս ունի, որ ավտովարորդները կգնահատեն նման գծանցներով երթևեկելու որակն ու հարմարավետությունը, և, ընդհանուր առմամբ, խստորեն կհետևեն ճանապարհային երթևեկության և երկաթուղային գծանցներով երթևեկելու կանոններին:
2023 թվականին ՀԿԵ – ի ենթակառուցվածքի տնօրինությունը մտադիր է ևս երկու գծանց հագեցնել ռետինակորդային պատվածքով ՝ Քարակերտ-Արագած և Դալարիկ-Արաքս հատվածներում։ Այս ծածկույթը զգալիորեն մեծացնում է տրանսպորտային միջոցների տեղափոխման հարմարավետությունը ուղիներով և ունի երկար շահագործման ժամկետ ' համեմատած բետոնի, ասֆալտի կամ փայտե ծածկույթի հետ:
Երկու գծանցները ռետինակորդային պատվածքով հագեցնելու համար ընկերությունը կհատկացնի մոտ 12 մլն դրամ։ Ցավոք, ոչ բոլոր գծանցներն են հնարավոր հագեցնել տվյալ ծածկույթով տեխնիկական պատճառներով Ռ-50 տիպի ռելսերի համար, որոնցով հագեցված են Հայաստանի որոշ ճանապարհներ, ռետինակորդային պատվածք չի արտադրվում:
Ներկայումս հսկվող 31 գծանցներից ՀԿԵ-ն ռետինակորդային պատվածքով հագեցրել է 8-ը։
ПОСЛЕДНИЕ ОТ АВТОРА
-
2025-07-09 14:55
10 июля в Абу-Даби состоится двусторонняя встреча Никола Пашиняна и Ильхама Алиева.
-
2025-07-09 10:03
Обращаюсь как к армянскому человеку, так и к армянскому духовенству. Сегодня есть одна политическая повестка, и она нуждается в простом ответе армянина.
-
2025-07-09 10:01
«Суть их пропаганды проста: создать образ врага там, где есть духовная власть, а затем предстать в качестве освободителя – Мессии. Но это уже не обычная властная пропаганда. Это душевная патология человека, который уверен, что является последней инстанцией права и истины», - написал на своей странице в ФБ член Совета РПА Микаел Григорян. Публикацию полностью приводим ниже.
-
2025-07-09 09:59
«Если «возвращение» азербайджанцев будет обсуждаться в русле дискурса не «Западного Азербайджана», а «Реальной Армении», то каково отношение Еревана к «возвращению» (ведь суть проблемы совершенно в другом – в «ВОЗВРАЩЕНИИ» азербайджанцев)? Этот вопрос в повестке отклоняется или считается приемлемым для обсуждения? Позиция Армении в этом вопросе не ясна и армянской общественности не известна, написал в своем ТГ-канале политолог Акоп Бадалян. Публикацию полностью приводим ниже.
ПОСЛЕДНЕЕ ПО ТЕМЕ
-
2025-06-26 17:20
«Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ-ն՝ համագործակցելով չեխական զբոսաշրջային օպերատոր Gepard Express-ի հետ, գործարկում է Հայաստանի համար նոր ծառայություն՝ զբոսաշրջային գնացք: Ծրագիրն իր տեսակի մեջ առաջինն է երկրում և նպատակ ունի զարգացնել երկաթուղային զբոսաշրջությունը տարածաշրջանում։
-
2025-06-14 15:58
2025 թվականի հունիսի 14-ին «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերությունը գործարկել է ամառային սեզոնի առաջին միջազգային ուղևորատար գնացքը Երևան-Բաթումի-Երևան երթուղով։ Սևծովյան հանգստավայրեր ուղևորված առաջին գնացքով մեկնել է շուրջ 150 ուղևոր։
-
2025-06-11 10:15
Հունիսի 13-ից մեկնարկում է «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերության մերձքաղաքային Երևան-Սևան-Շորժա-Երևան էլեկտրագնացքի աշխատանքը։ Այն իրականացվելու է ուրբաթ, շաբաթ և կիրակի օրերին։
-
2025-05-26 08:49
2025 թվականի մայիսի 25-ին՝ ժամը 14:35-ին, Էջմիածին–Մասիս երկաթուղային հատվածում տեղի է ունեցել դժբախտ պատահար մահվան ելքով։ Գյումրի–Երևան երթուղով ընթացող էլեկտրագնացքի մեքենավարական անձնակազմը, շարժվելով սահմանված արագությամբ, նկատել է երկաթուղային գծերի վրա կանգնած անձի, որը գտնվել է գնացքից մոտ 130 մետր հեռավորության վրա՝ մեջքով դեպի գնացքը։ Մեքենավարը անմիջապես կիրառել է ձայնային ազդանշաններ և արտակարգ արգելակում, սակայն բախումը կանխել չի հաջողվել։ Երիտասարդ տղան մահացել է ստացած ծանր վնասվածքներից։