«GALLUP»․ Տրանսպորտ, կայանատեղիներ և աղբահանություն. երևանցիներին հուզող խնդիրները
Այսօր հրավիրված ասուլիսում լրագրողների հետ զրույցում «GALLUP International association»-ի հայաստանյան ներկայացուցչության տնօրեն Արամ Նավասարդյանը ներկայացրել է Երևան քաղաքի խնդիրներին վերաբերվող վերջին սոցհարցումների արդյունքները:
Հարցումն իրականացվել է Երևանի 800 բնակչի շրջանակում հեռախոսազանգերի միջոցով դեկտեմբերի 13-ից 16-ը:
Ըստ հարցման Երևանի փոփոխությունները վերջին 1 տարվա ընթացքում քաղաքացիների համար առաջին տեղում ավելի շուտ դրական է, երկրորդ տեղում՝ լիովին դրական, երրորդ տեղում՝ ավելի շուտ բացասական:
Երևանի առջև կանգնած ամենակարևոր խնդիրների շարքը գլխավորում են հասարակական տրանսպորտի, երթևեկության, խցանումների, կայանատեղիների և աղբահանության խնդիրները:
Խնդիրների շարքը հետևյալն է՝
Հասարակական տրանսպորտի խնդիր՝ 32,9%
Երթևեկության, խցանումների, կայանատեղիների խնդիրներ՝ 27,5%
Աղբահանության խնդիր՝ 24,6%
Բնապահպանության խնդիր՝ 15,4%
Թափառող շներ՝ 15.3%
Ճանապարհների վատ վիճակ՝ 12,9%:
Tert.am
ПОСЛЕДНИЕ ОТ АВТОРА
-
2025-06-19 11:06
Адвокаты Самвела Карапетяна заявили, что обжалуют решение суда о его аресте.
-
2025-06-19 10:54
В Армении задержали российского бизнесмена армянского происхождения Самвела Карапетяна. У здания суда в Ереване, где рассматривается ходатайство об аресте главы группы компаний «Ташир», собралось более сотни человек. СК Армении обвиняет Карапетяна в призывах к захвату власти и требует его ареста. Предприниматель вину не признаёт, его защита считает судебное преследование незаконным.
-
2025-06-19 10:11
Иран – это гигант на глиняных ногах, и скоро власть аятолл рухнет под ударами Израиля! Да и вообще Исламская Республика похожа на поздний СССР – двоемыслие, показуха, ненависть к управленческой элите, коррупция, и за красивым фасадом скрывается гнилое нутро разочаровавшегося в исламском правлении общества.
-
2025-06-19 09:50
В связи с заявлением премьер-министра Армении Никола Пашиняна о необходимости национализировать "Электросети Армении", отраслевые ведомства (в первую очередь – министерство территориального управления и инфраструктур) пока не дают комментариев о том, какие возможности для этого предусмотрены в законодательстве. Поэтому Sputnik Армения попытался ознакомиться с ними самостоятельно.