ԱՌԱՋԻԿԱՅՈՒՄ ԱՄԵՐԻԱԲԱՆԿԸ ԿՆԵՐԿԱՅԱՑՆԻ ՆՈՐ ԹՎԱՅԻՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
Պանդեմիայի կապակցությամբ Հայաստանի բանկային համակարգը բախվել է միաժամանակ մի քանի խնդրի հետ, որոնք անհրաժեշտ էր օպերատիվ կերպով լուծել: Այդ մասին այսօր՝ մայիսի 1-ին, INSTALIVE-ի եթերում հայտարարել է Ամերիաբանկի բիզնեսի հետազոտություններ և ռազմավարության կենտրոնի ղեկավար Հովհաննես ԹՈՐՈՅԱՆԸ:
ՆՐԱ ԽՈՍՔՈՎ՝ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ԱՌԱՋՆԱՀԵՐԹ ԽՆԴԻՐՆԵՐԻՑ Է դարձել աշխատակիցների և հաճախորդների առողջության ապահովումը: Թորոյանը պարզաբանել է, որ բանկերը մարդաշատ են, ինչը նշանակում է, որ կարող էին դառնալ վիրուսի տարածման օջախ:
«Բարեբախտաբար մեր բանկային համակարգին ընդհանուր առմամբ, և Ամերիաբանկին մասնավորապես, հաջողվել է խուսափել դրանից»,-նշել է նա:
Թորոյանը հայտարարել է, որ երբ հայտնի էր դարձել վարակման առաջին հաստատված դեպքի մասին, բանկը սահմանել էր աշխատանքի արտակարգ ռեժիմ: Բանկի բազմաթիվ աշխատակիցներ սկսել էին աշխատել հեռավար ռեժիմում, միայն 1/3 մասն էր շարունակել աշխատանքը գրասենյակային պայմաններում: Բացի այդ, ձևավորվել էր աշխատակիցների պահուստային խումբ, որոնք աշխատում էին անմիջապես հաճախորդների հետ:
«Դա արվել էր, որպեսզի աշխատակիցներից մեկի վարակվելու դեպքում հնարավորություն լիներ օպերատիվ կերպով փոխարինել ամբողջ խմբին»,-հայտարարել է Թորոյանը:
Դեռ ավելին, շարունակել է նա, բանկերը պետքէ լուծեին իրենց որոշ հաճախորդների ֆինանսների պակասի խնդիրները, որոնք առաջացել էին ապրանքների իրացվելիության անկման և գործությունեության որոշ տեսակների արգելքի հետևանքով:
Այդ տեսանկյունից Ամերիաբանկը ձեռնարկել էր մի շարք քայլեր, որոնք ուղղված էին իրավիճակը մեղմելուն: Մասնավորապես, բանկի հաճախորդներին առաջարկել էին աջակցության որոշակի ծրագրեր՝ կոչված բարդ իրավիճակը մեղմելուն, որի հետ բախվել էր բիզնեսը: Կարևորն այն է, շարունակել է Թորոյանը, որ բանկային համակարգը և դրամավարկային կարգավորող մարմինը շատ արագ էին արձագանքել իրավիճակին՝ ձեռնարկելով քայլեր կորոնավիրուսի տարածման սկզբնական փուլում:
«Բնականաբար, բոլոր խնդիրներն անհնար էր լուծել, քանի որ վարակի տարածումը դեռևս շարունակվում է, իսկ պանդեմիայով հրահրված ճգնաժամը, ըստ ամենայնի, դեռևս երկար կշարունակվի: Այդուհանդերձ, որոշ չափով հաջողվել էր մեղմել ազդեցությունն առնվազն սկզբնական փուլում»,-հայտարարել է նա: Թորոյանը նշել է, որ կորոնավիրուսի պանդեմիան ձևափոխել է ձեռնարկատիրական գործունեությունը՝ տեղափոխելով այն դեպի համացանց: Նա խոստովանել է, որ Ամերիաբանկն արդեն վաղուց քայլեր էր ձեռնարկում առցանց ծառայություններ մատուցելու ուղղությամբ, արդեն անցած տարի բանկի գործողությունների 82 տոկոսն արվում էր բանկի մասնաճյուղերից դուրս: Իսկ ներկայումս մնացած 18 տոկոսը, որոնք կատարվում էին բանկի մասնաճյուղերում, էլ ավելի է կրճատվել:
«Տեխնոլոգիաների և հեռավար գործունեության զարգացումը զգալի չափով տնտեսում է ժամանակը: Այժմ ստիպված անցնելով առցանց սպասարկման, ե՛ւ մենք, ե՛ւ մեր հաճախորդները, մասնավորապես ավագ սերնդի ներկայացուցիչները, ձեռք են բերում նոր հմտություններ, որոնք կկիրառվեն հետկորոնավիրուսային շրջանում»,-հայտարարել է նա՝ կանխատեսելով զգալի փոփոխություններ ճգնաժամը հաղթահարելուց հետո:
ԱՄԵՐԻԱԲԱՆԿԸ ԱԿՏԻՎՈՐԵՆ ՄԱՍՆԱԿՑՈՒՄ Է Հայաստանի կառավարության նախաձեռնած աջակցության ծրագրերում՞ ասաց Հովհաննես Թորոյանը:
Նրա խոսքով՝ բանկը մասնակցում է իրավաբանական անձանց աջակցության 4, և ֆիզիկական անձանց աջակցության 3 ծրագրերում: Թորոյանը հիշեցրել է, որ ոչ բոլոր ծրագրերն են իրականացվում բանկի միջոցով, որոշ դեպքերում շահառումները ստանում են աջակցություն անմիջապես պետությունից:
Բացի կառավարության միջոցառումներում մասնակցությունը, նա նշել է, որ բանկը նաև քայլեր է ձեռնարկել իրավիճակը մեղմելու ուղղությամբ: Մասնավորապես, մարտի 13-ին բանկի հաճախորդ ֆիզիկական անձանց տրամադրվել է վարկային արձակուրդի հնարավորություն: Այդ մեխանիզմը չի նախատեսում մարվող վարկի չափի ավելացում: Մասնակիորեն նաև մարումներից ազատված են որոշ իրավաբանական անձ հանդիսացող վարկառուներ, որոնք հայտնվել են բիզնեսի արգելված ոլորտների ցանկում:
Բացի այդ, բանկը տրամադրում է հնարավորություն առցանց հաշիվ բացելու և վարկի դիմում ներկայացնելու: Ինչպես նաև սահմանվել են սակագնային որոշակի փոփոխություններ առցանց ծառայությունների օգտագործումը խրախուսելու համար:
Թորոյանը տեղեկացրել է, որ Ամերիաբանկը միշտ նորարարական մոտեցումներ և նորագույն տեխնոլոգիաներ կիրառելու կողմնակից էր: «Ակնհայտ է, որ մենք արդեն առաջիկայում կկարողանանք ներկայացնել մեր հաճախորդներին նոր թվային ծառայություններ, որոնք նախկինում չեն եղել: Նաև մտադիր ենք որոշ չափով պարզեցնել գործող թվային ծառայությունները հաճախորդներին ավելի հասանելի դարձնելու համար»,-հավաստիացրել է նա:
Հայաստանում անհպում վճարումների տեխնոլոգիաների կիրառումը հարց է, որը լուծում է ոչ միայն երկրի բանկային համակարգը: «Այդ հարցն ունի մի քանի ասպեկտ: Նախ անհրաժեշտ է հաշվի առնել, որ այդ տեխնոլոգիաների կիրառումը կարող է դառնալ իրականություն միայն ֆինանսական կառույցների նախաձեռնությամբ: Օրինակ՝ Apple ընկերության ապրանքները գործում են առավելապես փակ ոլորտներում, այսինքն՝ nfc-տեխնոլոգիաները բաց են ոչ բոլորի համար: Նրանք են որոշում, թե որ երկրի շուկան բացել»,-հայտարարել է Թորոսյանը:
Նա տեղեկացրել է, որ հայկական կողմը, այդ թվում՝ բանկը, դիմել է ընկերությանն՝ առաջարկելով բացել շուկան Հայաստանի համար:
ԹՈՐՈՅԱՆԸ ՆՇԵԼ Է, ՈՐ ԱՅԴ ՀԱՐՑՈՒՄ պետական կառույցների ակտիվությունը շատ կարևոր է, քանի որ միայն մասնավոր հատվածի դիմումը համոզիչ չէ:
Նա վստահ է, որ մեծացնելով Հայաստանի անկանխիկ գործարքները՝ երկրի նկատմամբ հետաքրքրությունը կավելանա:
Թորոյանը փաստել է, որ վերջին տարիներին երկրում անկանխիկ գործարքների թիվն աճել է, ինչը նույնպես կապված է ստվերային տնտեսության կրճատման հետ իշխանությունների կողմից իրականացվող քաղաքականության ֆոնին: Բայց Ամերիաբանկը փորձել է գտնել միջանկյալ լուծում, որը կգործի նախքան Հայաստանում nfc-տեխնոլոգիաների ներդրումը:
«Դրանք փոքր ստիկերներն են, որոնք ամրացվում են հեռախոսի վրա և ըստ էության՝ կատարում նույն գործառույթները»,-ամփոփել է նա:
Նրա խոսքով՝ ֆինանսական շուկայում ստեղծված իրավիճակում կշահեն այն բանկերն ու ֆինանսական միջոնդրները, որոնք ստեղծված պայմաններում կարողացել են տրամադրել առավել ընդունելի և հարմար ծառայություններ:
Ինչպես այլ ոլորտներում, այնպես էլ բանկային համակարգում բազմաթիվ ծառայություններ ներկայում պահանջված չեն, հնարավոր է դրանց պահանջարկը չվերականգնվի նաև պանդեմիայից հետո: Սակայն միաժամանակ ձևավորվում են նոր ծառայություններ, նոր շուկաներ և հնարավորություններ:
«Բոլոր նրանք, ովքեր կկարողանան արդյունավետ և օպերատիվ կերպով արձագանքել նոր պահանջմունքներին, որոշ չափով կանխատեսել դրանց դրսևրումները, կհայտնվեն շահեկան դիրքում»,-հայտարարել է Թորոյանը:
Ստեղծված պայմաններում կարևոր է ակտիվորեն աշխատել նորարարություններ ներմուծելու ուղղությամբ:
«Եթե նախքան պանդեմիան մենք դիտարկում էինք նոր տեխնորոգիաների ներդրումը որոշակի թրենդի շրջանակում, ապա պանդեմիան առաջացրել է այդ գործընթացներն արագացնելու անհրաժեշտություն»:
Նա ընդգծել է, որ բանկային համակարգի դեպքում խոսքը վերաբերում է ոչ միայն նորամուծություններին, որոնք կանդրադառնան ուղղակիորեն հաճախորդների ծառայություններին, բայց նաև բեք-օֆիսների ավտոմատացմանն ու օպտիմիզացիային:
ПОСЛЕДНИЕ ОТ АВТОРА
-
2025-06-03 11:16
В селе Фиолетово Республики Армения прошла торжественная церемония закладки фундамента детского сада для общины молокан. Строительство детского сада проходит в рамках проекта "Россия с вами", который рассказывает иностранным гражданам о деятельности РФ в сфере содействия международному развитию.
-
2025-06-02 10:03
Как спроектировать город будущего? Что такое техника граттаж? И можно ли из простых фруктов приготовить десерт, достойный праздничного стола? Ответы на эти и другие вопросы дети искали не в учебниках или в интернете, а в мастерских, развернувшихся на площадках Дома Москвы в Ереване. Яркая и разноплановая программа под названием «Счастливый день детства» объединила ребят из столичных школ Армении, их педагогов, родителей, а также гостей из России. Мероприятие, приуроченное ко Дню защиты детей, было организовано Правительством Москвы, Департаментом внешнеэкономических и международных связей города Москвы, Московским домом соотечественника и Домом Москвы в Ереване.
-
2025-06-02 09:47
Пример царя Папа, о котором периодически вспоминает Пашинян, для Никола не просто случайное имя, это программный прототип, написал на своей странице в ФБ член Совета РПА Армен Овасапян. Он убежден, что если ко всему, что говорит и делает в последнее время Пашинян, добавить, что «царь Пап также обслуживал интересы «извне» и был «внедрен» для разрушения государства (что он и сделал), то Никол полностью укладывается в логику страдания одержимостью этим персонажем». Публикацию полностью приводим ниже.
-
2025-06-02 09:43
Никол свою работу делает, пытается активизировать черную толпу, оппозиция ждет выборов 2026-го, пишет в своем ТГ-канале политолог Грант Мелик-Шахназарян, задаваясь риторическим вопросом: на что будет походить наш народ в финале очередного этапа состязания Никол-Оппозиция? Он убежден, что мы сами загнали себя в «тупик» и не можем из этого «тупика» выбраться, тогда как возможность устранить Никола была ранее, есть и сейчас – импичмент. Нет только решения, и пока решение запаздывает Никол действует… Публикацию полностью приводим ниже.
ПОСЛЕДНЕЕ ПО ТЕМЕ
-
2025-05-31 15:19
Եվրո-ասիական ֆոնդային բորսաների միության (ԵՖԲՄ) ամենամյա ConFEAS 2025 միջազգային հեղինակավոր համաժողովի շրջանակում անցկացվող FEAS Champions League մրցանակաբաշխությանն Ամերիաբանկն արժանացել է պարտատոմսերի շուկայում ակտիվության համար տրվող բրոնզե մրցանակին՝ Bronze Award in Fixed Income Market։ Սա առաջին անգամն է, որ հայաստանյան ֆինանսաբանկային ոլորտի որևէ կազմակերպություն արժանանում է FEAS Champions League-ի հեղինակավոր մրցանակին։
-
2025-05-17 08:35
Eventhub հարթակն արդեն հասանելի է Ամերիաբանկի MyAmeria բջջային հավելվածում, ինչի շնորհիվ միջոցառումների տոմսերի գնման ճանապարհը դարձել է էլ ավելի արագ, պարզ ու հարմարավետ: Հարթակը տրամադրում է միջոցառումների նստատեղերի ընտրության, տոմսերի վաճառքի և ստուգման պրոցեսի պարզեցված լուծումներ: Eventhub-ի ինտեգրումը MyAmeria հավելված իրականացվել է Ամերիաբանկի դուստր ընկերության` Դիննոյի հետ համագործակցության շնորհիվ:
-
2025-05-15 11:43
Ամերիաբանկը 50 միլիոն եվրոյի Ռիսկի բաշխման շրջանակի (Risk Sharing Framework (RSF)) համաձայնագիր է ստորագրել Վերակառուցման և զարգացման եվրոպական բանկի (ՎԶԵԲ) հետ՝ հայաստանյան ընկերությունների համար ֆինանսական միջոցների հասանելիությունը բարելավելու նպատակով։ Համաձայնագրի ներքո ՎԶԵԲ-ը համաֆինանսավորելու է Ամերիաբանկի կողմից վարկառուներին տրամադրվող առանձին վարկերը։ Այս ֆինանսավորումը կօգնի հայկական ընկերությունների շրջանառու միջոցների կարիքների բավարարմանը, կաջակցի նրանց ընդլայնել իրենց գործունեությունը և բարձրացնել կլիմայի դիմակայունությունը։
-
2025-05-13 08:44
Հայաստանում սպասարկման մակարդակը շատ ավելի լավն է, քան որոշ եվրոպական երկրներում։ Այս մասին նշել է հաճախորդների սպասարկման և առաջնորդության գծով գլխավոր քոուչ Անետա Կորոբկինան, ով բազմամյա փորձ ունի անձնակազմի զարգացման, մասնավորապես, հաճախորդների սպասարկման ոլորտում։