Последние новости

ԱՊԱԳԱՅԻ ՄՈԴԵԼԸ

Ադրբեջանի ազգային ավիափոխադրող AZAL-ը մոտ 32 հազար եվրո է վճարել Հայաստանին՝ աերոնավիգացիոն ծառայությունների համար, հայտնել են քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեի մամուլի ծառայությունից՝ ի պատասխան Sputnik Արմենիա-ի հարցմանը:

«Ադրբեջանական ավիաուղիներ» ընկերությունը հոկտեմբերի 6-ից սկսել է օգտագործել Հայաստանի օդային տարածքը Բաքվից Նախիջևան ուղևորատար չվերթներ իրականացնելու համար: «Հայտնում ենք, որ 2021 թվականի հոկտեմբերի 6-ից մինչև 2021 թվականի դեկտեմբերի 31-ն ընկած ժամանակահատվածում AZAL ավիաընկերության կողմից ՀՀ օդային տարածքով իրականացված թռիչքների աերոնավիգացիոն ծառայությունների մատուցման դիմաց «Հայերոնավիգացիա» ՓԲ ընկերությանը վճարվել է 31.901,77 եվրո՝ ԵՎՐԱԿՈՆՏՐՈԼ միջազգային կազմակերպության մայրուղային գանձումների կենտրոնական գրասենյակի միջոցով», ասված է հաղորդագրության մեջ:

ԲԱՅՑ ԱՆՀՆԱՐ Է ԼՌԵԼ. քիչ է, թե՞ շատ 32 հազար եվրոն՝ 3 ամիս շարունակ Հայաստանի վրայով ադրբեջանական ինքնաթիռների թռիչքի համար: Միջազգային ավիացիոն կանոնների, ավիացիոն սակագների, ICAO պահանջների տեսանկյունից դա, ամենայն հավանականությամբ, նորմալ գումար է։ Գուցեև բավական պատկառելի գումար՝ հայկական ավիացիոն ղեկավարության տեսանկյունից։ Սակայն ակնհայտ է, որ Բաքվի համար այդ 32 հազարը ոչ այլ ինչ է, քան թեյավճար, որ նետել են հայկական կողմին՝ Ադրբեջանի ստացած ահռելի շահաբաժինների խորապատկերին։

Եվ խոսքն այստեղ բնավ միայն այն մասին չէ, որ ադրբեջանական ազգային ավիափոխադրողը, օգտվելով Հայաստանի օդային տարածքից, համապատասխանաբար՝ ամենակարճ երթուղուց, միայն ավիավառելիքի վրա բազմապատիկ ավելի շատ միջոցներ է տնտեսել գրեթե 5 ամսվա ընթացքում։ Բաքվի քաղաքական շահերն ուղղակի անհամադրելի են ֆինանսականի հետ։ Ինչպես որ Երևանի կորուստներն են պարզապես անհամադրելի 32 հազար եվրո եկամուտի հետ։

Շատերն արդեն մոռացել են, բայց արժե, թերևս, հիշեցնել, թե ինչու հայկական կողմը 2014 թվականից ի վեր առաջին անգամ բացեց իր օդային տարածքը ադրբեջանական ինքնաթիռների համար 2021-ի հոկտեմբերին։ Հիշեցնեմ, որ այն ժամանակ խիստ սրվեցին իրան-ադրբեջանական հարաբերությունները, և Թեհրանը փակեց իր երկինքը ադրբեջանական ավիացիայի համար։ Իսկ Երևանն անմիջապես բացեց այլընտրանքային և շատ ավելի շահավետ երթուղի: Դրանով Հայաստանը օգնեց Ադրբեջանին՝ ի վնաս Իրանի շահերի։ Եվ դա այն պայմաններում, երբ ադրբեջանական կողմը մայիսից օկուպացրել էր հայկական տարածքները։ Այն պայմաններում, երբ ադրբեջանական կողմը պահում է տասնյակ հայ ռազմագերիների։ Դժվար չէ պատկերացնել, թե ինչ արձագանք է հարուցել դա Թեհրանում և ինչպես է հերթական ցավոտ հարվածը հասցրել հայ-իրանական ռազմավարական գործընկերությանը։ Եվ հանուն ինչի՞։

Ընդ որում, Հայաստանի քայլն Ադրբեջանում չգնահատեցին, իսկ ադրբեջանական ինքնաթիռների համար հայկական օդային տարածքի բացումը մեկնաբանեցին առավել քան յուրօրինակ ձևով։ AZAL ավիաընկերությունն այն ժամանակ, ծանուցելով Հայաստանի երկնքով առաջիկա թռիչքների մասին, հայտարարեց. «Այս քայլը ցույց է տալիս տարածաշրջանում տրանսպորտային հաղորդակցություններն ապաշրջափակելու Ադրբեջանի վճռական պատրաստակամությունը, որը համապատասխանում է սահմանամերձ բոլոր երկրների շահերին»։ Փաստորեն, Երևանի քայլը (իր երկնքի բացումը) վերագրվեց Բաքվին։ Ասել է թե՝ այդ ադրբեջանական կողմն է ջանքեր գործադրել հաղորդակցության ապաշրջափակման ուղղությամբ, այլ ոչ թե հայկական կողմն է որոշել բարի կամքի քայլ կատարել։ Լկտիություն է, գռեհկություն, բայց Բաքվի հեղինակության համար հսկայական պլյուսներն ակնհայտ են։

Եվ այսպես, արդյունքում ի՞նչ ստացավ Բաքուն և ի՞նչ ստացավ Երևանը ադրբեջանական ավիացիայի համար հայկական երկնքի բացումից։ Բաքուն հզոր հաղթաթուղթ ստացավ Թեհրանի հետ դիմակայության մեջ՝ զրոյացնելով վերջինիս պատժամիջոցները Երևանի օգնությամբ։ Բաքուն հայկական երկնքի բացումը ներկայացրեց որպես իր արժանիք՝ աշխարհին ցուցադրելով իր պատրաստակամությունը հաղորդակցությունների ապաշրջափակման գործընթացին։ Բաքուն հնարավորություն ստացավ զգալիորեն կրճատելու ադրբեջանական ազգային ավիափոխադրողի ծախսերը ավիավառելիքի էական խնայողության հաշվին: Սա ադրբեջանական կողմի շահածի լոկ չնչին մասն է։ Իսկ ի՞նչ ստացավ հայկական կողմը՝ բացելով իր երկինքն AZAL-ի համար։ Ողորմելի 32 հազար եվրո՞ 5 ամսվա ընթացքում:

Իրականում ադրբեջանական ավիացիայի թռիչքների համար Հայաստանի կողմից իր օդային տարածքի բացման հետ կապված ողջ այս պատմությունը հստակ պատկերում է այն, թե ինչ ապագա է մեզ սպասվում տարածաշրջանում տրանսպորտային հաղորդակցությունների ապաշրջափակման համատեքստում։ Սա մոդել է, որն ակներև ցույց է տալիս, թե ով և ինչ կստանա այս ծրագրի իրականացումից։ Յուղոտ կտորները նախատեսված են թուրք-ադրբեջանական տանդեմի համար, իսկ մեզ՝ լոկ թեյավճար։

ПОСЛЕДНИЕ ОТ АВТОРА

  • А КАК ЖЕ ПРИОРИТЕТЫ?
    2025-05-24 11:43

    Согласно данным статистического комитета РА, в первом квартале текущего года ВВП Армении вырос на 5,2% по сравнению с тем же периодом прошлого года. Показатель в принципе нормальный, если учесть некоторые ранее представленные прогнозы. Например, Центральный банк РА прогнозирует по итогам года рост ВВП в диапазоне от 4,8% до 7%. Всемирный банк прогнозирует 5-процентный рост ВВП по итогам года. МВФ ожидает рост ВВП в 4,9%. Таким образом, можно сказать, что пока данный макроэкономический показатель остается в ожидаемом коридоре.

  • КОНВЕРТАЦИЯ ФИАСКО
    2025-05-22 09:50

    Почти половина срока, выделенного гражданам Армении на то, чтобы представить декларации о собственных доходах, прошла. Напомним, до 1 ноября граждане должны поделиться с государством информацией о своих доходах за прошлый год. Так вот, глядя на то, какой "популярностью" пользуется эта идея в народе, любое другое правительство, по крайней мере адекватное, констатировало бы фиаско инициативы и приостановило бы ее. Уже сейчас можно с полной уверенностью сказать, что провал данной программы неизбежен, о чем, кстати, свидетельствуют официальные данные.

  • СЕКРЕТ РОСТА
    2025-05-20 09:34

    Объем продукции, произведенной в первом квартале 2025 года в Армении в сферах сельского хозяйства, лесного хозяйства и рыбоводства, в текущих ценах составил 121 498.1 млн драмов, увеличившись по сравнению с аналогичным периодом 2024 года на 10%. Об этом сообщает Национальный статистический комитет республики, передает АРКА. Так, объем производства в сфере сельского хозяйства за отчетный период вырос на 10,5% и составил 97 469.9 млн драмов. При этом объем производства в сфере животноводства составил 74 631.0 млн драмов, увеличившись на 2,5% по сравнению с январем-мартом прошлого года, а в сфере растениеводства – 22 838.9 млн драмов при росте на 53,5%.

  • ДЛЯ ЧЕГО НУЖНЫ ПОСРЕДНИКИ?
    2025-05-17 10:15

    Министерство экономики Армении предлагает создать Фонд "Оператор текстильной отрасли", на который будут возложены функции оператора отрасли. Соответствующая инициатива размещена на едином портале правовых актов, передает АрмИнфо. Как говорится о пояснении к документу, текстильная промышленность является одним из приоритетных и ключевых секторов экономики, определенных правительством РА, который обеспечивает тысячи рабочих мест, особенно для женщин. Многие заводы и мастерские работают за пределами Еревана, в регионах, где это имеет большое значение в условиях высокого уровня безработицы. Текстильная продукция из Армении экспортируется в основном в Российскую Федерацию, страны ЕС и США. Расширение объемов экспорта способствует притоку иностранной валюты и улучшению платежного баланса Армении. Развитие текстильной отрасли также стимулирует местное производство сырья (например, хлопка, шерстяных изделий) и смежные отрасли: транспортировку, упаковку и маркетинг.

ПОСЛЕДНЕЕ ПО ТЕМЕ